Administratie, boekhouding

Laat je impact groeien door een adequate administratie zonder belasting! Wij helpen je graag bij de gewenste impactgroei met een adequate verslaglegging van financiële en impactcijfers.

Over Administratie, boekhouding

Ondernemen is natuurlijk een mooi vak. Je doet waar je van houdt en je haalt er voldoening uit. Wat voor velen minder leuk is, is de financiële administratie. Vaak wordt de financiële administratie uitgesteld met de nodige gevolgen van dien. Wij ontlasten je graag door de financiële rompslomp voor jou uit te voeren. Hierdoor bespaar je een hoop tijd die je kunt besteden aan ondernemen en bijvoorbeeld met het trainen van het personeelsbestand. In ons ervaren team zit ook een erkende accountant die samen met jou je cijfers kan doorspreken, zodat je weet waar je aan toe bent en of je op de juiste koers zit. Wij verzorgen naast de ‘standaard’ administratie ook andere belangrijke werkzaamheden als: Periodieke aangifte omzetbelasting Inkomstenbelasting Personeelsadministratie Toeslagen Vennootschapsbelasting Schenk-, en erfbelasting Salarisadministratie Deelnemersadministratie Cliëntadministratie Tegelijkertijd leiden wij buitengewone talenten op tot het vak van administrateur. Ga jij mee op missie?

Over VitalCampus B.V.

Administratiekantoor gerund door buitengewone administrateurs speciaal voor impact ondernemingen. Van bon tot en met jaarrekening voor een simpel maandbedrag.


VitalCampus B.V. werkte eerder samen met de volgende organisatie(s)

  • The Colour Kitchen
  • Bakkerswerkplaats Wij Zijn Rotterdam
  • Stichting Rotterdam eHealth Agenda

Logo van VitalCampus B.V.

VitalCampus B.V.

Marconistraat 16
3029AK Rotterdam

www.vitalcampus.nl

De organisatie in het kort

  1. Arbeidsparticipatie
  2. Landelijk
  3. FTE: 6
  4. Opgericht in 2018
  5. Meet impact: Nee
  6. SDG 8: Goede banen en economische groei, SDG 10: Verminderde ongelijkheid, SDG 17: Partnerschap om doelstellingen te bereiken
  7. Zakelijke dienstverlening