1. Agenda
  2. dinsdag 16 januari 2018

Lancering Social Impact Market

Op 16 januari 2018 lanceren wij de vernieuwde Social Impact Market, hét online platform dat vraag en aanbod van sociaal ondernemers bij elkaar brengt. 

Inkopen bij sociale ondernemingen

De Social Impact Market maakt het makkelijk om in te kopen bij sociale ondernemingen. Door te zoeken op branche, regio, SDG en/of impactgebied krijg je een overzicht van producten en diensten met impact die passen bij jouw organisatie. Op deze manier ondersteunt de Social Impact Market private en publieke organisaties in het realiseren van hun MVO-doelstellingen.

Lancering met inspirerend programma

Op 16 januari lanceren we de Social Impact Market in stijl. Natuurlijk laten we zien hoe de Social Impact Market precies werkt en drinken we een glaasje om deze mijlpaal te vieren. Maar we hebben ook een mooie line-up van sprekers uitgenodigd:

Willemien Vreugdenhil is wethouder 
in Ede en voorzitter van de pijler Werk en Economie van de G32. Zij vertelt over maatschappelijk verantwoord inkopen (MVI) door de overheid, over de rol van de G32 daarin en de ambities van Ede op dat vlak.

Frans-Jaap Pannekoek is als supply chain manager bij Tony’s Chocolonely verantwoordelijk voor de inkoop van deze sterk groeiende sociale onderneming. En dat gaat om veel meer dan cacao alleen. Hoe koop je in als impact dé bestaansreden is van de organisatie?

En natuurlijk pitcht een aantal sociaal ondernemers ter plekke hun producten en diensten!

 

Aanmelden

Er is maar beperkt plek voor de lancering. Wil je hier bij zijn, maar heb je geen uitnodiging ontvangen? Mail dan naar jolien@socialimpactfactory.com.