1. Agenda
  2. donderdag 12 september 2019

Salestraining: hoe laat je klanten kopen?

Tijdens onze Social Impact Market Meetup in juni kwam sales nadrukkelijk ter sprake en vooral: hoe sluit je als sociaal ondernemer beter aan bij de klant? Een van onze gasten, Coert-Jan Tomassen, met ruime ervaring op het gebied van sales in organisaties, bood aan een training te geven. Dat aanbod hebben we geaccepteerd. En nu nodigen we jou uit!
 

De training is kosteloos. Deze helpt jou een stap verder met het verkopen van jouw producten en diensten! Je leert je (nog) meer verplaatsen in de wereld van de klant. Antwoord wordt onder meer gegeven op de volgende vragen: 

  1. Hoe ziet het koopproces eruit?
     
  2. Wat zijn buying reasons en hoe achterhaal je die?
     
  3. Wat zijn klantbehoeften en hoe achterhaal je die?
     
  4. Hoe trigger je klanten?
     
  5. Hoe ziet het verkoopproces eruit?
     

Over Coert-Jan Tomassen

Coert-Jan Tomassen (1962) werkt als trainer-coach voor het bedrijfsleven en topsportorganisaties. Coert-Jan studeerde Lucht- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft en is afgestudeerd als bedrijfskundig ingenieur. Na 12 jaar bedrijfsleven startte hij in 2004 zijn eigen bedrijf, CJT for sales B.V. Hij koppelt nu zijn brede ervaring in business en topsport aan zijn passie om op onafhankelijke wijze organisaties te begeleiden in het versterken van hun commerciële skills. Zijn missie is het ontwikkelen en begeleiden van talent om zo hun potentieel te bereiken én de ambities van organisaties te realiseren.

 

Samenvatting

Datum: donderdag 12 september 

Tijd: 14.00 - 17.00

Plaats: Social Impact Factory Utrecht

Wat: Salestraining Hoe laat je klanten kopen?

Voor wie: voor sociale ondernemingen met een business-to-business propositie. 

Trainer: Coert-Jan Tomassen

 

Aanmelden

Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan via het aanmeldformulier!