1. Agenda
  2. dinsdag 31 mei 2022

Workshop: Inkopen door gemeenten, hoe werkt dat?
 

Aanbesteding bij gemeenten of overheid is een goede manier om de impact van jouw sociale onderneming nóg meer te vergroten. Wil jij een samenwerking met een gemeente aangaan, en meer weten over onderaannemerschap en de interne processen van gemeenten? Dan is deze workshop, georganiseerd in samenwerking met gemeenten Utrecht en Amsterdam (Amsterdam Impact) wellicht iets voor jou.

 

Inkopen door gemeenten, hoe werkt dat?

Tijdens deze middag doen gemeenten Utrecht en Amsterdam een boekje open over de interne processen, relevante netwerken, en welke doelstellingen zij erop nahouden. In het eerste gedeelte kom je meer te weten over onder andere MVOI criteria, onderaannemerschap, social return en de invulling hiervan.

Tijdens het tweede gedeelte vertellen collega ondernemers over hun ervaringen en delen zij hun tips. We zijn benieuwd naar de obstakels die jij ervaart, maar ook naar de mogelijkheden die jij ziet om inkopen bij sociale ondernemingen makkelijker te maken. We gaan graag de dialoog aan!

Praktische informatie

Wat: Workshop Inkopen door gemeenten, hoe werkt dat?
Wanneer: Dinsdag 31 mei, 15.00 - 17.00 uur
Waar: Joseph Haydnlaan 2, 3533 AE Utrecht
Wie: Sociaal ondernemers
Kosten: Geen. Deze workshop wordt gesponsord door gemeenten Utrecht en Amsterdam.
Aanmelden: Via deze link