1. Nieuws
  2. vrijdag 25 januari 2019

Lancering Buy Social Challenge!

Gisteren lanceerden we de Buy Social Challenge op het Nieuwjaarsevent van MVO Nederland. Samen met onze partners ABN AMRO, PwC en Sociale verzekeringsbank dagen we bedrijven en overheden uit: maak samen met ons impact door in te kopen bij sociale ondernemingen!

 

Best practice

Swink Webservices is een buitengewoon internetbureau, dat de kracht van autisten inzet voor goede dienstverelnig aan een groenend aantal klanten. Eigenaar Niels van Buren (Swink Webservices) vertelde over zijn eigen drive en ambitie, en over hoe hij via een Buy Social Event in contact is gekomen met PwC. Een goede match volgens Wineke Haagsma (PwC, director corporate responsability): PwC koopt in bij veel sociale ondernemingen omdat die de maatschappelijke ambities zichtbaar maken en kracht zetten.  

 

Buy Social Partnernetwerk

Het Buy Social Partnernetwerk ondersteunt organisaties bij het realiseren van MVO ambities door in te kopen bij sociale ondernemingen. Hoe koop je in met maximale impact? Wat betekent dit voor de eigen organisatie en voor bestaande leveranciers? Het netwerk deelt ervaringen en formuleert best practices en regelmatig worden inspirerende externe sprekers uitgenodigd. De ervaringen van onze partners krijgen een podium op Buy Social Events en op de Social Impact Market.

 

Meedoen?

Meld je aan via https://bit.ly/2FYT6Yq en schrijf 12 maart (1330u-1630u) alvast in je agenda. Dan komt het Buy Social Partnernetwerk weer samen bij ABN AMRO.