1. Nieuws
  2. woensdag 5 juni 2019

Ons partnernetwerk groeit

Gisteren kwam ons partnernetwerk alweer voor de achtste keer (sinds de start van het netwerk in zomer 2017) bijeen. Het was een extra bijzondere bijeenkomst, omdat niet alleen founding partners ABN AMRO, PwC en de Sociale Verzekeringsbank aansloten. We mochten dit keer maar liefst vier nieuwe partners verwelkomen: de Hermitage Amsterdam, De Nederlandsche Bank, Gemeente Amsterdam én Gemeente Utrecht. Welkom!

 

Aan de slag

Onze zeven partners hebben samen met een aantal andere geïnteresseerde organisaties nagedacht over de toekomst van Buy Social. Welke doelen willen we bijvoorbeeld eind dit jaar bereikt hebben? En in 2021? Waar staan we dan? Door een duidelijke richting te geven aan het partnernetwerk maken we gezamenlijk meer impact!

 

Over het partnernetwerk

Het Buy Social partnernetwerk creëert een omgeving waarbinnen organisaties met maatschappelijk verantwoord en sociaal inkopen aan de slag kunnen: leren door te doen. Op deze manier ontstaat een groeiende community die aan de hand van de praktijk ervaringen uitwisselt en best practices formuleert. De focus is om een concreet resultaat te halen: een afgerond inkooptraject bij een sociale onderneming.