1. Kerstpakketten met impact
  2. maandag 18 december 2017

Website Buy Social mét nieuwe Social Impact Market is live!

Champagne! De nieuwe website van Buy Social, mét een geheel nieuwe Social Impact Market, is live! Wij zijn ontzettend trots op dit podium voor inkopen met impact: sociaal inkopen. Buy Social is de plek waar je informatie en inspiratie kunt vinden over inkopen met impact én waar je direct aan de slag kunt gaan met inkopen bij sociaal ondernemers middels de Social Impact Market. We hebben deze nieuwe website ontwikkeld samen met Social Enterprise NL. Samen zijn wij Buy Social!


Social Impact Market: wel live, maar nog niet af

De nieuwe Social Impact Market is een grote verbetering ten opzichte van de Social Impact Market die we in 2016 hebben gelanceerd. We hebben daarom besloten zo snel mogelijk over te gaan naar de nieuwe Market. Door deze overgang kan het zijn dat het vertrouwde aanbod er nog niet tussen staat. Geen paniek: komende tijd gebruiken we om de Social Impact Market verder te vullen met producten en diensten van sociaal ondernemers. Het is ons doel om het aantal producten en diensten flink te laten stijgen, zodat er nog meer aanbod en/of keus is.
 
Wil jij nu al aan de slag met het inkopen bij sociaal ondernemers, maar staat jouw aanbod er niet bij of kom je er niet uit? Neem dan contact op met Amber via amber@socialimpactfactory.com: zij kan je zeker verder helpen!


Aan de slag

De accounts van de oude Social Impact Market verhuizen niet mee naar de nieuwe Market. Had je dus een account op de oude Social Impact Market? Maak dan een nieuw account aan op de nieuwe Market en ga meteen aan de slag! Mocht iets onduidelijk zijn of heb je feedback? We horen dit graag! Mail dit naar market@socialimpactfactory.com.


Lancering Social Impact Market

Op 16 januari organiseren we een feestelijke bijeenkomst om de nieuwe Social Impact Market officieel te lanceren. Tijdens het inhoudelijke programma kun je onder andere luisteren naar:

Willemien Vreugdenhil. Zij is wethouder in Ede en voorzitter van de pijler Werk en Economie van de G32.

Frans-Jaap Pannekoek. Hij is als supply chain manager bij Tony’s Chocolonely verantwoordelijk voor de inkoop van deze sterk groeiende sociale onderneming.

Meer weten over de lancering? Kijk dan hier!

 

P.S.

Wist je dat de Buy Social website volledig is ingekocht bij sociaal ondernemers? DropOuts heeft de layout ontworpen en Piipol heeft de website ontwikkeld. Goed voorbeeld doet volgen, toch?

 

Lancering SIM.jpg